Bir firmayı nereye şikayet edebilirim?
Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.
Para iadesi yapılmadı nereye şikayet edebilirim?
Tüketici Hakem Heyetine başvuru için neler gereklidir? Şahsen veya avukat aracılığıyla; başvurular, Tüketici Hakem Heyetlerine şahsen, posta yoluyla veya Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) üzerinden e-Devlet kapısı üzerinden elektronik ortamda yapılabilir.
İnternet alışverişi şikayeti nereye yapılır?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.
Site şikayeti nasıl yapılır?
Vatandaşlar, internetin bilinçli, güvenli ve etkin kullanımını sağlamak amacıyla kurulan ve bu ortamlarda ortaya çıkan sorunlara çözüm önerileri sunan “İnternet Yardım Merkezi”ne başvurabiliyor.
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
Tüketici hakları na şikayet nasıl yapabilirim?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan ‘Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunularak, tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildikleri bir ‘çağrı merkezi’ işlevi görmektedir.
Paramı alamıyorum nereye şikayet edebilirim?
İşvereninizin ücret ödememesi durumunda ALO 170 ihbar hattına veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüklerine şikâyette bulunabilirsiniz.
Alo 175 ne işe yarar?
ALO 175 TÜKETİCİ BİLGİLENDİRME HATTI. 2021 YILI GÖRÜNÜMÜ Bu uygulama, tüketicilerimizin tüketici işlemlerinden ve tüketiciye yönelik uygulamalardan doğabilecek her türlü uyuşmazlıkta haklarını güvenli bir şekilde takip edebilmelerini sağlamak amacıyla hazırlanmıştır. ➤ Çağrı merkezimizde 2021 yılı itibariyle: 476.
Satın alınan ürün teslim edilmezse neler yapabiliriz?
Buna göre, satılan malı alıcıya teslim etmeyerek temerrüde düşmesi halinde, karşı taraf borcun ödenmesi için makul bir süre verebilir veya hâkimden makul bir süre verilmesini isteyebilir. Satıcının temerrüde düşmesi halinde, alıcı Türk Borçlar Kanunu’nun 125. maddesi uyarınca seçimlik haklarını kullanabilir.
E-ticaret firmalarını nereye şikayet edebilirim?
Şikayetiniz e-ticaret sitesi tarafından çözülemiyorsa Tüketici Uyuşmazlık Çözüm Kurulu’na (THH) başvurabilirsiniz. THH, tüketici haklarını korumak için kurulmuş bir kuruluştur. E-ticaret siteleri hakkındaki şikayetlerinizi THH’ye ileterek uyuşmazlıklarınızı çözebilirsiniz.
İnternet hangi bakanlığa bağlıdır?
Kurumun bağlı olduğu bakanlık Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’dır. 5018 sayılı Kanun’da düzenleyici ve denetleyici kurumlardan biri olan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, denetim, düzenleme, koordinasyon ve …
İnternetten satın aldığım ürün gelmedi nereye şikayet edebilirim?
Öte yandan Bakanlığa bağlı “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı” ise tüketicilerin sorunlarına çözüm sunulduğu, uyuşmazlıklarının çözümü için başvuruların ilgili mercilere iletildiği bir çağrı merkezi uygulaması olarak hizmet veriyor.
174 neyin numarası?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla 14 Şubat 2009 tarihinde ALO174 Gıda Hattı faaliyete geçirilmiştir.
İnternet alışveriş dolandırıcılığı nereye şikayet edilir?
Böyle bir durumda mağdur durumunda olduğunuz takdirde en yakın polis merkezine veya Cumhuriyet Başsavcılığına derhal haber verin.
Alo 130 nedir?
Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.
Bir işletme nasıl şikayet edilir?
T.C. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’nın “ALO 170” İletişim Merkezi’ne ve www..tr internet sitesine geçen yıl 20 milyondan fazla ihbar/şikayet ulaşmıştır. Çalışanlar, şikâyetlerini detaylı bir şekilde yazarak İŞVERENLERİNE bildirmektedirler.
175’e ne şikayet edilir?
Alo 175 Tüketici Danışma Hattı: Kira Artışı ve Finansal Zorluklar
Alo 130 ne işe yarar?
Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.
Bir işyerini nereye şikayet edebilirim?
Çalıştığınız kurumun iş hukukuna aykırı bir şekilde size karşı işlem yapması halinde ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikâyette bulunabilirsiniz.